Jak mám použít zaměřovač u německých letadel (přiblížení k zaměřovači)? U německých letadel se používá pravé oko jako "zaměřovací", proto je zaměřovač mimo osu letadla a je třeba se přepnout na pohled přes zaměřovač standardně namapovanou klávesou Shift + F1. (týka se Jak-15 i některých typů Thunderboltů) Jak na bombardování u letadel užívajících metrický systém? Nejdůležitější věcí, při bombardování, je rychlý převod IAS na TAS při změně letových parametrů vlivem činnosti kohokoliv. K tomu lze použít mnoho online převodníků v uzlech nebo mílích, v kilometrech ale nikoliv, protože se metrický systém, po prohře Třetí říše, v letectví nikterak dále neprosadil. Ne malou nápomocí vám budou převodní tabulky IAS TAS pro metrický systém vhodné pro tisk. Při zapnutí MW50 se mi zadře motor, co dělám špatně ? Zadření motoru je způsobené vysokým plnícím tlakem při zapnutí MW50, snižte tedy plnící tlak stažením plynové páky na 70% výkonu (ve všech vyškách a režimech letu jde o 0.15 ATA méně z maxima), zapněte MW50 a poté opět přidejte jak je libo. Při užitím MW50 pak počítejte s dřívějším přehříváním motoru, výrazným zvýšením spotřeby paliva a zhoršenou ovladatelností blízko pádových rychlostí. Nemůžu odstartovat z letadlové lodě a z letiště, kde se narodím přímo na runway, mám plný plyn, ale letadlo je pořád na místě. Je potřeba odjistit (odstranit) špalky. To se provádí přes nastavenou klávesu "toggle chocks" v Controls. Kde má ukazatele paliva P-51, Mc.205, I-153 nebo He-111 ? Popisky k palubním přístrojům naleznete v souboru /Program Files/Ubisoft/IL-2 Sturmovik 1946/Aircraft Guide.pdf Jak se otevírá trubkový zaměřovač ? Ctrl + D Základní nastavení kláves naleznete v souboru /Program Files/Ubisoft/IL-2 Sturmovik 1946/Controls.pdf Jak odstartovat a přistát s Heinkel Lerche III B-2 ? Heinkel Lerche má 2 motory, ty je třeba startovat separátně (mate-li v nastavení obtížnosti zapnutý "Separate Engine Start") a při pokusu o start je třeba zapnout "Airbreak", která zvýší stabilitu při visu. U F4F (FM-2) a I16 nejde zasunout a vysunout podvozek. Informace o způsobu vysunutí a zasunutí podvozku naleznete v souboru \Program Files\Ubisoft\IL-2 Sturmovik 1946\Aircraft Guide.pdf Podvozek lze zasunout a vysunout manuálně a to standardně nenamapovanou klávesou v ovládání. |
IL-2 Sturmovik 1946 > Návody >
Pilot help
Podřízené stránky (6):
Kazetové bomby
Klouzavé pumy
Převod IAS na TAS
Radionavigace (NDB)
Torpédování
Žabkování
Comments